Activiteiten van 2022

Hieronder vindt u de activiteiten die in 2022 hebben plaatsgevonden.

• 24-11-2022 clinic Floor Dröge
    Donderdag 24 november hebben we een clinic “exterieur beoordelen van dressuurpaarden” van Floor Dröge gehad op Equine Park Hulsberg.
  • 30-09-2022 excursie Robert Ehrens
    Vrijdag 30 september zijn we op bedrijfsexcursie geweest bij Robert Ehrens in Weert.
  • 01-07-2022 veulenvisite Nico Schulpen
    Vrijdag 1 juli zijn wij op veulenvisite geweest. De veulens van Nico Schulpen werden voorgesteld in de buitenpiste van Manege op de Berg.
  • 30-03-2022 ledenvergadering + lezing
    Op woensdag 30 maart 2022 haddenen we de jaarlijkse ledenvergadering gehad met aansluitend een lezing van dhr. Hans van Tartwijk met als onderwerp “Hengstenkeuze in een veranderd fokkerijlandschap”.
  • Bijdrage geleverd aan de ATAG fokkerbokaal
    Op 5 juni 2022 werd de ATAG fokkerbokaal verreden. Fokvereniging Zuid-Limburg tekende samen met de Studieclub Ysselsteyn EO en de RPF Limburg voor de organisatie. Voor de fokkers van de eerst geplaatsen paarden waren geldprijzen beschikbaar. Voor de rubriekswinnaar was er een mooi zweetdeken van de RPF Limburg beschikbaar gesteld. De eerste geplaatsen ontving uiteraard… Lees meer: Bijdrage geleverd aan de ATAG fokkerbokaal