De heer H.A.M. Verheij

De heer Henk A.M. Verheij is op 25 oktober 2016 op 83-jarige leeftijd overleden.
Hij is lid van onze vereniging sinds januari 1993.
Altijd aanwezig bij alle lezingen en vergaderingen. De laatste jaren hebben we hem helaas wat minder gezien.

Gelukkig heeft hij nog volop kunnen genieten bij het wereldkampioenschap voor jonge paarden in Lanaken dit jaar, waar zijn kleindochter Jil met zijn fokproduct Agana van het Gerendal, een fraaie 4e plaats behaalde in de finale van de 5-jarigen. Prachtig dat hij dit nog heeft kunnen meemaken!

Nu, terugkijkend op zijn lange lidmaatschap van de PZL, blijft dan ook de mooie herinnering dat we dit jaar, bij de familie Verheij in Scheulder, de voorjaarsactiviteit  “kraamvisite” hebben afgesloten. Onder het genot van een glaasje en een gezellig samenzijn was het heel fijn hem weer te ontmoeten.

Wij wensen de familie veel sterkte met het overlijden van “mijnheer Verheij”!